22.11.2019
Cecília
- - zajtra - -
Klement
Čisté srdce nie je prázdne srdce, ale srdce plné Krista.
..... P. Rosso .....

zvoľte tému:

FB stránka
Hra ÚSVIT
Domka.sk
Lisková.sk
Saleziáni

Kurz Táborový animátor

Jeden krásny deň sa stretli tri Márie :-) a dohodli sa že pôjdu na kurz Táborový animátor do Bobrovca, aby zlepšili a obohatili nielen seba, ale práve možno aj tohtoročný tábor. :-)

Keď konečne nastal piatok 24.04.2008, deň, ktorým začínal kurz, ani jednej sa nám nechcelo z teplého miestečka doma. Najprv sme cestovali vlakom do Liptovského Mikuláša a potom do Bobrovca autobusom. Dorazili sme tam asi okolo piatej, hneď sme sa ubytovali a potom sme do 18:30 mali „voľno“, spoznávali sme nových super ľudí, ktorý tam prišli s rovnakým cieľom ako my. :-) :-) :-)

No a potom sa to všetko začalo....pomaličky sme všetci vstúpili cez šatník do Narnie, to bol ale zážitok. :-) V Narnii bola večera a potom nasledovalo menšie zoznámenie s ostatnými členmi... a potom nás navštívil bobor z Narnie :-) a nakoniec aj dvaja synovia Adama (Peter a Edmund) a dve dcéry Evy (Lucy a Susan). No bolo to fakt super. Ďalej nasledovalo „odhaľovanie“ mapy a potom presun do kaplnky kde sme spoločne slávili svätú omšu. Po omši sme mali na chate ešte menšie rozprávanie o tábore, večernú modlitbu a nakoniec zdravý spánok.

Druhý deň sme sa prebrali na zobudenie našich super školiteľov do indiánskeho tábora :-). Tí nám oznámili že za 5 minút dole bude rozcvička :-). Rozcvička bola krátka, ale keďže bola ešte zima, tak bola patrične svieža. :-) Ranná modlitba, raňajky a plno iných aktivít nám spríjemňovalo doobedie a poobede. Hrali sme rôzne hry (chalani futbal, baby sa opaľovali :-) a boli sme podelení do skupín, v ktorých sme mali naplánovať tábor podľa vybranej témy. Témy boli veľmi zaujímavé ako napr. Matrix, Gladiátor, Mojžiš, SWAT – jednotka rýchleho nasadenia, Leví kráľ.... Danú tému sme mali nielen naplánovať ale aj prezentovať tak, že sme mali vyzdobiť izbu podľa toho....no to vám bola zábava. :-) Pred večerou sme mali ešte krásnu krátku omšu pri blízkom potoku :-).

Nasledovala večera a po nej bolo riešenie konfliktných situácií na tábore a potom každá skupinka ukázala svoju „vyzdobenú“ izbu a predstavila „svoj“ tábor. Človek by ani nepovedal ako super boli všetky tábory pripravené, fantázia nemala medze. :-) Keď skončilo predstavovanie táborov, tak sme mali ešte opekať pri vatre, ale keďže bolo veľa hodín a my sme boli unavení, tak nasledovala večerná modlitba a spánok s tým, že ráno sa 6:40 stretneme v jedálni.

Posledné ráno sme sa zobudili do pirátskeho tábora. Na zobudenie sme mali ranné rozjímanie a potom bolo našou úlohou zobudiť ešte spiacich školiteľov, no poviem vám, vôbec to nebolo ľahké. Doobeda nás čakali „teoretické skúšky“, vybrali sme sa teda k jazierku, kde sme sa mali každý z nás vyzuť a ísť do vody. Dostávali sme otázky a kto nevedel odpoveď musel urobiť krok dozadu :-). Voda bola síce studená, ale takého skúšky som ešte nezažila. Keď sme sa vrátili, spoločne sme slávili svätú omšu, po ktorej nás čakal obed a ťažký odchod domov. Nikomu sa nechcelo, veď nám bolo spolu tak super... :-) Ale čas rozlúčky nastal a tak sa všetci vybrali smerom, z ktorého prišli...

Poviem vám bolo parádne, veľa sme sa naučili, spoznali veľa nových super ľudí, nadobudli nové nezabudnuteľné zážitky a zostala nám hŕba krásnych spomienok. V skratke bolo fajn, a keby sa dalo, radi si to zopakujeme... :-)

P.S.: Inak aj pekní chlapci tam boli... :-)

typ akcie : školenie
autor článku: Mária L.
dátum akcie: 24.04.2009
prečítané: 1475x
K o m e n t á r e :

no mary...pekne pekne...a ze nemas spisovatelske crevo:)ja sama by som to lepsie nevystihla...chvalim

autor : mary suso
dátum : 15.05.2009

no paraaaaaadne bolo tesim sa na lumen dufam ze sa tam vsicky stretneme